donderdag 13 april 2017

8 maanden zwanger!

Echt waar! Nog maar een maand en dan komt er weer een baby in huis!
Ik kan me er nog maar weinig van voorstellen... maar het is niet dat ik het ontken hoor. Dit bericht typ ik op mijn tablet terwijl die op mijn buik ligt. En in mijn buik is er iemand aan het bewegen... en dat typt best lastig zo'n bewegend toetsenbord haha!
Maar wel bijzonder om dat zo te zeggen, in mijn buik zit iemand...
De baby is een persoon, heeft een karakter, een persoonlijkheid.
Kenmerken waar we het later aan kunnen herkennen, een leven in een notendop zeg maar. Zoals we Hannah nu na 9 jaar (vandaag is ze jarig!) kennen dat heeft ze allemaal opgebouwd, daar is ze in gegroeid vanaf het prilste begin.
Nu weten we een heleboel over haar, maar als baby was ze nog helemaal blanco voor ons. We wisten alleen dat ze eten, verschoning en slaap nodig had. En een hoop geborgenheid! Maar van de rest hadden we geen weet, daar zijn we gaandeweg achter gekomen.
En dan te bedenken dat God ons al kent, dus nog beter dan wij Hannah kennen, al van voor we geboren zijn!? Het is een wonder zo bijzonder!

Maar, hier nog even de buikfoto en de gegevens voor de statistieken!
Bij Hannah
79,8 kilo (15 kilo aangekomen)
106 cm (26 cm dikker geworden)

Bij Nathan
80 kilo (17,5 kilo aangekomen)
117 cm (28 cm dikker geworden)

Nu
15 kilo aangekomen
23 cm dikker geworden








Tja voorlopig staren we dus nog even naar die buik.
Leuk ook om al de bewegingen te zien. En hem gebruiken als bijzettafeltje is bijzonder riskant!
De ruimte erin is krap, merk ik, aangezien het regelmatig gewoon zeer doet als er op een bepaalde manier een baby in ligt... maar we hoeven nog maar een maand!
Ik zie er nu al naar uit...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten