vrijdag 14 april 2017

36 weken zwanger!

En het begint erin te hakken..
Pijn in mijn rug en schouders. Ik moet steeds vaker plassen, zowel overdag als 's-nachts. Dat laatste is bijzonder lastig want dat voel ik pas als ik van de buikpijn wakker wordt en dán moet ik mezelf nog uit bed en naar de wc sjouwen... maar ik heb nog geen één keer in mijn bed of broek geplast gelukkig....
Mijn voeten en onderbenen worden steeds dikker.
Als ik een dag te weinig met mijn benen omhoog zit dan gaan ze zeer doen. Gelukkig heb ik de steunkousen die helpen zoveel mogelijk vocht weg te houden.
Ook mijn handen en gezicht worden dikker. Ik denk dat ik binnenort mijn ringen maar afdoe nu dat nog gaat...
De buik zit natuurlijk ook gewoon in de weg... en wordt gewoon zwaar. Dus ik heb mijn brede rugbandage gepakt die ik bij de vorige zwangerschap had gekocht. Dat helpt mijn rug met het tillen van de buik.
Maar verder moet ik gewoon rustig aan doen... en dat is logisch in deze periode.
Alleen dan moet je geen dreumes hebben die vooral wil rondlopen en ontdekken. De box is uit de gratie... jammer voor nu maar handig omdat er straks dan mooi een baby veilig in kan worden weggelegd.
Ohja, wat ook niet helpt voor de rust is een verjaardag van je dochter. Woensdag trakteren op school (dit jaar niets gezonds maar zakjes chips voor de kids en slagroomsoesjes voor de leraren), donderdag echt jarig en dus cadeautjes en lekker eten. Ohja ook nog even heen en weer naar de juwelier voor oorbellen laten schieten.
Gelukkig was ze vrijdag vrij... maar ik heb donderdag en vrijdag boodschappen gedaan. Ook omdat we dit weekend kookdienst hadden voor de woonvereniging...
En dan zaterdag haar verjaardag vieren en zondag en maandag Pasen...
Ach ja, dat hebben we allemaal gehad deze week.
Kan ik volgende week even bijkomen... soort van?!

Klik hier ook nog even voor mijn 8 maanden buik!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen