vrijdag 10 februari 2017

27 weken zwanger

Dan denk je van de luizen af te zijn... komen ze gewoon weer opnieuw!
En ik wilde zo onderhand wel weer eens naar de kapper... grommm

Afijn, weer behandelen, kammen kammen kammen, en volgende week donderdag weer behandelen.
En dat haar groeit maar door!

Wat wel weer fijn is, is dat ik mijn kraampakket heb ontvangen. Mocht de bevalling deze keer dus wél thuis plaatsvinden dan heb ik eea in huis. Niet dat het de planning was, maar met een zwangerschap kan je nu eenmaal niet plannen he!


Afgelopen week was ik ook al weer een half jaar zwanger! Wat een tijd! En nog een kwart jaar te gaan. Als je het zo zegt lijkt het nog heel lang, maar voor je het weet is het mei hoor!
Maar daar hoorde dus ook weer een buikfoto bij dus die heb ik ook weer gemaakt klik maar.

Baby: is deze week ook weer gegroeid. Nu ongeveer 33 cm lang en 900 gram zwaar.

Hoe bijzonder is het dat er een kindje in mijn buik beweegt en doet en dat ik dat kan voelen, maar dat je niets kan zien! Hoe zal het eruit zien, wat zal het karakter zijn en hoe zal het zijn om déze baby bij ons te hebben?

We leggen alles in Gods handen en verwachten het van Hem.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen