zaterdag 14 januari 2017

5 maanden zwanger!

En yes! we zijn al over de helft!
Nog geen permanent vast zittende lever, af en toe al wel last van hoor.
Maar wel beide benen die dikker worden door het vocht dus draag ik nu 2 steunkousen.
De baby beweegt goed maar door de voorliggende placenta voel ik het vooraan gedempt en bovenaan voel ik het dus harder.
Inmiddels al weer 75 kilo en dus ben ik in totaal al 6 kilo aangekomen, omvang 105 cm en dat is dus 12 cm toegenomen.
Wie weet waar we dit keer eindigen?
Afijn hier de buikfoto en speciaal voor diegenen die denken dat een puntbuik een jongen betekend heb ik ook een foto van de andere kant laten maken. Dan zie je dat het puntje wel wat raar is. Dus het is niet zomaar een puntbuik maar een buik met een puntje.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen