zaterdag 10 december 2016

4 maanden


Zo even tussen neus en lippen door nog een 4 maanden berichtje... was ik even vergeten namelijk!
Maar ik heb het toch wel redelijk op tijd nog voor elkaar gekregen toch? Het is toch wel een rare puntbuik aan het worden zo. Komt door de bobbel die naast mijn navel zit. En wat dat aan gaat maak ik de foto's van de verkeerde kant... Ach ja, jammer dan. De buik zal heus wel rond worden op het eind!

Voor de statistieken vergelijk ik het maar weer eens met de vorige 2! zwangerschappen.. leuk he?!

Deze zwangerschap:
2,8 kilo aangekomen
totaal 71,8 kilo
8 cm dikker geworden
totaal 101 cm
Bij Nathan:
5,1 kilo aangekomen
totaal 67,5 kilo
8 cm dikker geworden
totaal 97 cm
Bij Hannah:
3.8 kilo aangekomen
totaal 68,5 kilo
13 cm dikker geworden
totaal 93 cm

Ach ja ik weet ook wel dat velen van jullie het niet boeien kan. Maar ik vind het gewoon leuk om even te vergelijken.
Zo voelde ik bij Hannah met 18 weken serieus de eerste plopjes/schopjes en werd ik bij Nathan van binnen al helemaal opgerekt en probeerde hij mijn navel eruit te trappen.
Deze keer voel ik alleen wat zacht gefladder en geschuif. Dus verschil moet er wezen!
Op naar de volgende maand.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen