dinsdag 8 november 2016

3 maanden zwanger!

Woehoe!
En weer een maandje verder en ik voel me nu zoveel beter! ok ok op een langskomend griepvirus na dan. Ik heb geen last van mijn rug en geen last van misselijkheid meer!
Alleen, ja energielevel is wel nog steeds laag maar ik heb nu natuurlijk een kind aan de rokken hangen naast eentje die al naar school gaat. En het is een handenbindertje aan het worden die Nathan.
Maar goed, we redden ons prima met af en toe een beetje en soms gewoon even niets.

Hier de foto van vandaag. Ik merk dat mijn buikje nu ook zichtbaar is mét de kleren aan en dat vind ik zó leuk! Ja je kan het nu wel serieus zien hihi. Ja als de jas eroverheen zit natuurlijk weer niet maar goed. Ik draag nu mijn broeken van na de bevalling van Nathan, dus nog geen zwangerschapsbroeken. Maar ik heb wel alles al in de kast hangen nu. Lekker makkelijk als het ineens wel moet.


Ik ben dus bijna geen gram aangekomen maar daar heb ik hard mijn best voor moeten doen he. Een week amper eten en 2 weken flink hoesten. Maar het was blijkbaar de moeite waard....
Serieus, ik hoop dat ik voorlopig niets meer onder de leden krijg want ik ben niets waard dan.
Maar we hebben het eerste trimester gehad! Nog 2 trimesters te gaan en dan zien we het baby'tje wat zich nu nog heerlijk in mijn buik nestelt!
God zorgt goed voor ons!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen