vrijdag 11 november 2016

14 weken zwanger

Nee echt?
Ik haal de weken soms echt door elkaar. Maar ik heb het nu nagekeken in de agenda hoor. Écht 14 weken zwanger al weer!

Het was op zich een rustig weekje. Geen gekke dingen gedaan,  op mijn verjaardag na dan. Dinsdag hebben we hier thuis lekker een stukje appeltaart gegeten en het uitgebreide vieren doen we zaterdag met ook de aangetrouwde familie uit Groningen.

Nathan heeft zich ook goed vermaakt en zegt nu ook nadrukkelijk MAMA! Goed moment om dat natuurlijk rond de verjaardag van je moeder te gaan doen toch?

De baby: is nu zo zwaar als twee rollen pepermunt. Ik heb er nu nog niet erg op gelet of ik beweging heb gevoeld. Wel voel ik vrij duidelijk mijn baarmoeder zitten.
De baby is 12,5 cm van kruin tot stuit. Er is een lichte laag haartjes op de huid gegroeid en deze week zal de kleur ook duidelijk worden. Ook zijn de wenkbrauwen al gevormd, er zijn nog geen wimpers. We zijn benieuwd naar de kleur haar en ogen. Die beide factoren zijn dus al duidelijk. En hoe het uiterlijk is en karakter.
God weet het, Hij weet alles al van Zijn kind. Wij kunnen alleen maar wachten tot het geboren is en dan aanschouwen wat een wonder Zijn hand gecreëerd heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen