vrijdag 14 oktober 2016

10 weken zwanger

Tja... mijn hoofd loopt over, het is er complete chaos... en dat is vreselijk irritant!

Gelukkig is het nu voor Hannah herfstvakantie en hoef ik dus niet meer op tijd op om haar de deur uit te krijgen en naar school.
Wat Nathan betreft heb ik dit moment ook uitgekozen om te stoppen met de ochtendvoeding.
Tegen zijn eerste verjaardag wil ik ook de avondvoeding klaar hebben.
Ik merk dat mijn lijf gewoon tekort krijgt en daarnaast ben ik al zo blij dat we dan de 1 jaar hebben gehaald dat ik het prima vind om dan te stoppen.

Afijn, deze week ga ik dus proberen om Nathan om 8 uur aan het ontbijt te zetten zonder eerst nog een voeding te geven.
We zullen zien of het een succes is, zo niet dan nog geen man overboord dan duurt het gewoon ietsje langer.

Afgelopen week ben ik weer bij de chiropractor geweest en ik merk zowaar weer verbetering in.
Maar ik merk ook dat het echt sparen is voor dingen die ik moet doen. Als ik boodschappen moet doen dan doe ik ze allemaal op 1 dag en de rest van de dag geen andere huishoudelijke taken. Ok misschien wat was maar dat wás het dan.
En zo gaat dat de hele week door. Bewegen is nog steeds goed natuurlijk en dat ontbreekt er ook echt niet aan met Nathan in huis. Hij is de box nu snel zat en wil dan op ontdekkingstocht door de huiskamer. Tja dan kán je niet stilzitten!

Nou.. ik was moe dus deze week en dan toch druk in je hoofd zodat je niet op tijd gaat slapen maar achter de pc blijft hangen om te bloggen enzo... maar Nathan zijn blog is bijna bij, deze helemaal en nu die van Hannah nog. Daar ga ik in de herfstvakantie met haar zelf aan werken want ze is al weer 8,5! Grote lieve meid is het. Ze is ook een prima hulp als het nodig is, maar verder geniet ze gewoon van het kind zijn en dat is leuk om te zien!

En dan te bedenken dat we nóg zo'n mooi kind mogen krijgen. Nummer drie al weer! Wie dat 10 jaar geleden tegen mij had gezegd die had ik verontwaardigd aangekeken denk ik, of ik was boos weggelopen. Dat zég je niet tegen iemand die net een diagnose Endometriose heeft gekregen en een kans op zwanger worden die nihil wordt genoemd...

Máár God doet wonderen. En dat mogen we dan ook van Hem verwachten en om bidden.

Baby: Deze week dus 3,6 cm. Deze week gaat de baby steeds meer bewegen en dat zijn eigenlijk gewoon stuiptrekkingen. Uiteraard zullen er ook deze week dingen aan het groeien zijn, maar er staat niks bijzonders in de planning. Dat de baby deze week ongeveer 2 mm per dag zal groeien is op zich al een prestatie!!

Mijn buik ziet er enorm opgeblazen uit. Daardoor lijk ik al verder dan ik ben. In vergelijking ben ik nu even dik als ik met Nathan was toen ik 4 maanden zwanger was. Ook zit ik met een rare bult bij mijn navel die gaat hangen en trekken. Daar heb ik bij Nathan dus enorme trekkende pijn gehad en waarschijnlijk is dit nu een littekenbreuk of buikspierbreuk. Ik heb er niet naar laten kijken trouwens. Wie weet doe ik dat na deze zwangerschap wel.
Maar op de buikfoto's zie je de bult bij mijn navel ook wel. Wat dat aangaat heb ik de foto's vanuit de verkeerde hoek gemaakt maar ik laat het wel zo. Ik ben benieuwd hoe dit zich verder ontwikkeld.

Maar voor nu is dit blogje weer uit. Op naar de volgende!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen