vrijdag 16 september 2016

6 weken zwanger


En niemand die het nog weet behalve wij.... en de grote God die het ons geeft!
Hoe leuk is dat om zo'n piepklein geheimpje te hebben. Steeds een piepklein stemmetje wat het in je oor fluistert! Het is een wonder telkens weer. Na het wonder van Hannah én Nathan mogen we het nóg eens meemaken?! Heer niets zou te wonderlijk zijn voor U!
Ik voel me dit keer nog niet érg zwanger... geen pijnlijke tepels, maar dat heb ik wel elke ovulatie gehad (3 keer sinds ik bevallen ben van Nathan) en het zal wel meespelen dat ik nu nog voed. Maar die borstvoeding loopt wel terug. Dat merk ik aan Nathan. Hij is maar aan het rommelen 's-avonds en wil telkens nog meer. Maar leeg is leeg, dan moet hij gewoon even wachten.. afijn het komt vanzelf wel goed. Ik heb goede hoop dat we de 1e verjaardag samen nog wel halen.
Wel voel ik weer veel trekken in mijn buik en heb ik regelmatig steken in mijn onderbuik. Het is ook wel fijn om te weten dat dit erbij hoort. Maar het had van mij niet gehoeven!
Ik heb sinds begin deze week ineens minder pijn in mijn onderrug. Zeer prettige bijkomstigheid natuurlijk maar ik ben benieuwd hoe lang dit duurt. Ik slaap met een klein kussentje onder mijn knieën als ik op mijn rug lig en als ik op mijn zij lig dan ligt het kussentje tussen mijn benen. Ik merk dat als ik dit niet doe het naar mijn onderrug trekt.
Verder ben ik natuurlijk moe en er heerst chaos in mijn hoofd... maar die was nog niet weg dus is nu dubbel zo erg vrees ik... hopelijk helpt het als ik dingen ga opschrijven maar ik loop met Nathan zijn blog vreselijk achter...

Afgelopen woensdag vierden we mijn vaders verjaardag. Hij werd 65! Een mooie leeftijd, maar hij mag nog even doorwerken voor hij van zijn pensioen mag gaan genieten. Uiteraard had hij de eer om kennis te maken met zijn dubbelganger:















We hebben voor het eerst op zijn verjaardag buiten gezeten om lekker taart te eten en zelfs de visite werd 's-avonds buiten ontvangen! Heel bijzonder dat weer... 
Wat ook wel bijzonder is... ik heb geen trek in thee! En normaal drink ik daar zeker een pot van op een dag, dus dat moet gaan opvallen... nu ja, we zullen zien of ik het kan verdoezelen!
In elk geval is het eerste weekje om waarin we het geheimpje weten!

Baby: Het hartje klopt al. De afgelopen week is er een begin gemaakt met de ontwikkeling van de hersenen. De kaken zijn gevormd met zelfs al het begin voor ieder tandje! Ook zijn nu de handjes en vingertjes te onderscheiden hoewel ze nog niet de juiste vorm hebben. De baby is nu zo’n 7mm en groeit de komende week nog 3mm. Onvoorstelbaar wonderlijk gedaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen